Welkom op carleighn.waarbenjij.nu - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Carlijn Nijhuis - WaarBenJij.nu Welkom op carleighn.waarbenjij.nu - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Carlijn Nijhuis - WaarBenJij.nu

Welkom op carleighn.waarbenjij.nu

Door: Carlijn

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

22 Februari 2011 | Nederland, Lochem

Hee allemaal!

Hier kunnen jullie mij de komende tijd zo een beetje volgen. Ik heb natuurlijk nog niet echt een idee hoeveel reisverslagen er zullen komen, aangezien ik niet weet hoe vaak we internetcafé's op zullen zoeken, maar ik zal het de moeite waard maken hier eens te kijken!

Je kan je inschrijven voor de mailinglist zodat je een mailtje krijgt als ik hier wat nieuws post. Dit is bij het 'blijf op de hoogte'-blok op deze pagina.

Nog extremer is dat je ook je via je mobiel op de hoogte kan blijven. Dit gaat dmv een sms START FOLLOWING CARLEIGHN ON naar 1008 te sturen. (EUR 0,55 p.o.b. max.1 per dag. Lees de voorwaarden)

Verder vieren we komende zaterdag een groot afscheid, hopelijk zullen er niet te veel tranen vallen ghehe.

Veel plezier met het lezen en vrees niet er is nog een week voordat ik ga, whiehieee!

  • 22 Februari 2011 - 19:15

    Henk:

    Spannend!

  • 23 Februari 2011 - 07:28

    Daddy:

    Hey cic, leuk dat je dit opgestart bent. Ben benieuwd wat je allemaal mee gaat maken. 'Nu alvast veel plezier. XXX

  • 23 Februari 2011 - 09:20

    Mama:

    Oei, ik merk dat het nu wel spannend begint te worden....
    Wat zal ik je missen lieve Car!
    Maar ook enorm aanmoedigen om er iets fantastisch van te maken!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 28 Februari 2011 - 08:42

    Lisa Schaeffer:

    lekkerding!!
    Wat spannend zeg, zie toevallig datje morgen weg gaat. Naar thailand? Ook nog aussie of niet? Nou meis, ik zou zo af en toe eens even genieten van je verhalen.

    HEEEL VEEL PLEZIER!!!
    (en weet, ik ben dichtbij he, voor noodgevallen haha:P)

    kussies

  • 02 Maart 2011 - 14:51

    Zoë:

    lief ik kan niet wachten op je verhalen!!
    heeeeel veel plezier xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carlijn

Actief sinds 08 Feb. 2011
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 13971

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 01 September 2015

Indo, Oz & Israel

03 Augustus 2014 - 24 December 2014

Exchange Madrid

01 Maart 2011 - 11 Juni 2011

Azië

Landen bezocht: